محافظت از سطوح و جزئیات ماشین

محافظت از سطوح و جزئیات ماشین

محافظت از سطوح و جزئیات ماشین

محافظت از سطوح و جزئیات ماشین

محافظت از سطوح و جزئیات ماشین

بایگانی

۴۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

محصولات اکسسوری های BMW با کیفیت و با کارایی فوق‌العاده همراه با طراحی جذاب و استثنایی شرکت BMWهر روز به تعداد علاقه مندان آن‌ها افزوده است. 

گروه محصولات Lifestyle (سبک زندگی) بی ام و که شامل کفش، پوشاک و دیگر محصولات Lifestyle می باشد به صورت متنوع برای آقایان، بانوان و کودکان از سوی شرکت BMW عرضه می گردد که فروشگاه لوازم خودرو گنجی پخش کالای اکسسوری های BMW - بی ام و را در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می دهد.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

تفنگ تورنادور وورث (پاشش و مکش مواد مناسب صفرشویی) تفنگ تمیز کننده بادی مخصوص ازبین بردن و تمیز کردن کامل خاک و کثیفی از سطوحی که دسترسی به آن سخت می باشد.

تفنگ تورنادور وورث با دارا بودن قابلیت پاشش و مکش موثر خود هرگونه آلودگی را با سرعتی باورنکردنی از سطح بطور کامل پاک کرده.می توانید هرنوع تمیزکننده ای را برای استفاده در آن مصرف کنید اما درنظر داشته باشید برای رسیدن به بهترین نتیجه کمپانی ورث محصول تمیز کنندهBMF وورث را به مشتریان پیشنهاد می دهد که مناسب برای استفاده بر روی سطوح پلاستیکی و یا لاستیکی با هر رنگی تفنگ تورنادور وورث (پاشش و مکش مواد مناسب صفرشویی) می باشد.

تفنگ تورنادور ورث ایده آل برای دسترسی به نقاطی که درسترسی به آن سخت می باشد، تمیز کردن بدون دردسر و راحت تمامی شکافها، ترک ها، کانال هاو شیارهاست تفنگ تورنادور وورث (پاشش و مکش مواد مناسب صفرشویی) بدون نیاز به لوازم جانبی و یا وسایل دست و پا گیر و سنگین.

تفنگ تورنادور ورث ایده آل برای استفاده بر روی :رینگ ها، لاستیک ها، درز و پانل در های خودرو، کانال های تهویه هوا، از بین بردن زردی پنل ها که به دلیل سیگار کشیدن اتفاق می افتد، جای پای مانده بر روی سطوح داخلی، دوده و نمک سطح جاده، گلویی فیلتر مخزن سوخت، تفنگ تورنادور وورث (پاشش و مکش مواد مناسب صفرشویی)  برداشتن اثر موی حیوانات خانگی و...

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

تستر فیوز خودرو کادوس بارها شده که در جاده ها دیده ایم خودرو ای کنار خیابان به علت نقص فنی توقف نموده و در انتظار رسیدن امداد خودرو است،یا برای خودمان این اتفاق افتاده است که چراغ،سیستم صوتی،برف پاکن،کولر،بخاری و..،حتی روشن نشدن ماشین آیا میدانستید بیش از 71% مشکلات فنی خودروها از سیستم برق میباشد؟؟!!! با تستر فیوز کادوس میتوانید بدون نیاز به دانش فنی براحتی و بدون کوچکترین نگرانی فیوز معیوب خودروی خود را تعویض نمایید.


تستر فیوز خودرو کادوس با قابلیت تست انواع فیوزهای خودرو ، عدم تغییر در تنظیمات ضبط، آمپر و ساعت خودرو می باشد و قابل استفاده برای اتوبوس ،انواع خودرو سواری ،کامیون ها می باشد.
توجه داشته باشید که بدون تستر فیوز کادوس باید تمام فیوز های خودرو خارج شود که این امر باعث آسیب دیدن فیوز سالم، تغییر در تنظیمات سیستم های صوتی و حافظه دار خودرو نظیر ساعت،صندلی ها، فرمان و ... میگردد.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

کمپانی اتوسول-Autosol مواره از کمپانی هایی است که در زمینه پولیش سطوح فلزی پیشتاز بوده ، چه در زمینه خودرو و یا دیگر زمینه ها ؛ لازم به ذکر است که کمپانی اتوسول-Autosol در بیش از 70 کشور سراسر دنیا نمایندگی فعال دارد.موسس این کمپانی Otto Durst بوده و کار خود را از سال 1929 بر روی خودرو های آن زمان شروع کرده و هم اکنون نیز با پشتیبانی از انواع و سایل نقلیه مدرن مانند موتورسیکلت،خودرو های سواری و سنگین،کشتی و قایق و هواپیما به کار خود ادامه می دهد. 


کمپانی اتوسول-Autosol را با شعار درخشندگی فوق العاده در هر زمانی می شناسند.پولیش های اتوسول-Autosol از بهترین محصولاتی است که این کمپانی تابه حال تولید کرده و فروش آن نیز در سراسر جهان چشم گیر است.اتوسول-Autosol همواره سعی کرده تا محصولاتی تولید کند که هر کسی بتواند براحتی از آن ها استفاده کند.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰
کمیکال گایز-Chemical Guys یک کمپانی جهانی می باشد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را در زمینه مراقبت و نگهداری خودرو-Car Care را در سطح جهانی ارائه میکند.گروه های محصولات کمیکال گایز-Chemical Guys بسیار گسترده می باشد و از جمله این محصولات می توان به ، لوازم و وسایل کارواش ماننده شامپو و اسپری ، پد و دستمال های حوله ای و مایکروفایبر ، انواع دستگاه ها و ماشین های شوینده اشاره نمود و از همه مهمتر می توان به دانشی که کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys در تولید این محصولات استفاده کرده اشاره نمود.

کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys در زمینه مراقبت و نگهداری خودرو در سطح جهانی به برندی بسیار معتبر تبدیل شده است و این مورد تنها به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات این کمپانی می باشد.کمپانی کمیکال گایز-Chemical Guys تمام تلاش و دانش خود را بکار گرفته و همواره می کوشد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ، شمع پایه کوتاه-تک پلاتینه با طول عمر بالا می باشد. 

قسمت جرقه زن شمع فابریک خودرو بوش-Bosch ساخته شده از آلیاژ پلاتین بوده و این موضوع طول عمر و عملکرد بهتری را برای آن به همراه دارد.فلز پلاتین رسانایی الکتریکی و گرمایی بالایی دارد و مانع از خودسوزی شمع می شود علاوه بر این فلز پلاتین در در دمای بالای موتور افت جرقه زنی چشمگیری نخواهد داشت. شمع فابریک خودرو بوش-Bosch بهترین گزینه برای استفاده در خودروهایی که موتورهای آن گرمای کمی تولید می کنند می باشد. در صورتی که به شتاب خودروی خود اهمیت می‌دهید و میزان مصرف سوخت خودروی شما حائز اهمیت است، تهیه‌ی این شمع گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.سرویس و نگهداری شمع ها و وایر شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  که وظیفه مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا را به عهده دارند، بسیار مهم است.

شمع فابریک ماشین بوش-Bosch مخصوص خودرو های دوگانه و برای تقویت بیشتر برق خودرو ، افزایش شتاب خودرو و قدرت کشندگی خودرو می باشد.

توجه:زمان مناسب برای تعویض شمع خودرو معمولا کارکرد 20000 کیلومتر خودرو می باشد.

توجه:از این شمع فابریک ماشین بوش-Bosch  به هیچ عنوان نباید در کنار شمع های مدل دیگر استفاده شود چرا که مطمئنا به موتور آسیب رسانده و ممکن است باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری شود؛ در نتیجه تمام شمع های موتور باید دقیقا از یک مدل بوده و باهم ست باشند.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو مدل SW 15، دستگاه صندلی شوی برقی (دستگاه خشکشویی مبل و موکت)
صندلی شور فوق دارای 14 لیتر مخزن تمیز و 14 لیتر مخزن پسماند میباشد.

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو دارای وزنی معادل 12 کیلوگرم و قدرت پاشش 70 وات می باشد.

دستگاه صفرشویی مخصوص شستشوی سقف و صندلی خودرو مدل SW 15 مبل شور با قدرت مکش 1500 وات دارای قابلیت خشک کنی نسبتا بالایی می باشد.
دستگاه خشکشویی مبل و موکت مذکور قابلیت اتصال دسته بلند جهت شستشوی فرش و موکت را دارد.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

مانبندی موتورها در ابتدا توسط زنجیر انجام می‌شد تسمه تایم فابریک خودرو که باعث می‌گردید موتور ماشین با سر و صدا و اصطلاحاً سنگین کار کند. به همین دلیل و همچنین به علت سادگی استفاده، هزینه کمتر، عدم نیاز به روغن کاری و راندمان بالاتر، به تدریج زنجیر جای خود را به تسمه داد.

تسمه تایم یا تسمه تایمینگ قسمتی از موتور احتراق داخلی است که زمان‌بندی سوپاپهای موتور را کنترل می‌کند.تسمه تایم فابریک ماشین در بعضی از موتورها برای این کار بجای تسمه از چرخ دنده استفاده می‌شود.

اولین تسمه تایم در سال ۱۹۴۵ مورد استفاده قرار گرفته‌است. تسمه تایم فابریک خودرو در سال ۱۹۶۲، خودروی آلمانی «گلاس ۱۰۰۴» اولین خودرویی بود که از تسمه تایم استفاده می‌کرد و به تولید انبوه رسید. سپس در سال ۱۹۶۶ پونتیاک برای اولین بار در آمریکا از تسمه تایم در محصول Tempest خود استفاده کرد. در سال ۱۹۶۶ شرکت Vauxhall تولید طراحی جدیدی از موتورهای ۴ سیلندر را آغاز کرد تسمه تایم فابریک ماشین که در آن از تسمه تایم استفاده می‌شد و همین ترکیب بندی امروزه در غالب خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در موتور احتراق داخلی، تسمه تایم میل لنگ را به میل بادامک (ها) متصل می‌کند، تسمه تایم فابریک خودرو تا به نوبت بسته شدن و بازشدن دریچه سوپاپ‌ها را کنترل کند. یک موتور چهار زمانه مستلزم این است تسمه تایم فابریک ماشین که سوپاپ‌ها یکبار در هر دو دور میل لنگ باز و بسته شوند که تسمه تایم این کار را انجام می‌دهد. این تسمه دارای دندانه‌هایی است تا بوسیله آن، میل بادامک (ها) را همزمان با میل لنگ بچرخاند. تسمه تایم فابریک خودرو در بعضی از طراحی‌های موتور، تسمه تایم همچنین می‌تواند تسمه تایم فابریک ماشین برای به حرکت دراوردن دیگر اجزاء موتور از قبیل پمپ آب و پمپ روغن نیز استفاده شود. 

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک خودرو دستگاهی است که قبل از موتور قرار گرفته و وظیفه پالودن سوخت از آلودگی‌ها و زنگ آهنها (که اغلب دارای مقیاس ماکروسکپیک هستند) را بر عهده دارند. صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک ماشین فیلتر سوخت در بیشتر موتورهای درون‌سوز مورد استفاده هستند و درون آن‌ها اغلب از پالایشگر کاغذی استفاده می‌شود.

این سامانه یک بخش حیاتی در سیستم سوخت‌رسانی خودرو است صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک خودرو چرا که در صورت عدم استفاده از آن بسیاری از آلودگی‌ها مانند آلودگی هایرنگی و زنگ زدگی‌های به دلیل رطوبت در مخزن سوخت توسط پمپ وارد موتور شده و صافی بنزین فیلتر سوخت فابریک ماشین ممکن است باعث اصطکاک و سایش و مسدود شدن پمپ سوخت و یا پمپ‌های انژکتور و سوزن‌های انژکتور گردد.

  • محمد پورسلطانی
  • ۰
  • ۰

قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ جایگزین مناسب برای باکس های سنگین نگهداری سگ و یا حواس پرتی محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی در هنگام رانندگی می باشد.محصولی ضروری برای حفظ سلامت و امنیت سگ شما و پت شاپ-petshop رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بین المللی حمل حیوانات در خودرو.

درصورتی که بدون بستن قلاده ایمنی به پت شاپ-petshop هر دلیلی درب خودرو باز شود.ممکن است دویدن ناگهانی و پیش بینی نشده حیوان در محل های نامناسب نظیر اوتوبان و... شما را غافلگیر کند؛ و یا درمواردی گم شدن ، سرقت ، یا فرار پت شاپ-petshop حیوانات پیرو گیجی یا حواس پرتی سرنشینان و راننده خودرو شده و موجب حوادث رانندگی می شود. با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ می توانید از این موارد جلوگیری کنید.

حیوانات خانگی بویژه سگ ها اغلب به دیدن مناظر بیرون علاقه شدید دارند.در مواردی حیوانات محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی به دلیل ترس یا هیجان در هنگام حرکت به بیرون از خودرو پریده اند و حوادث ناگوار رخ داده است.پت شاپ-petshop با استفاده از قلاده ایمنی و کمربند ایمنی خودرو مخصوص سگ امکان استفاده صحیح از مناظر و تخلیه انرژی به حیوان خانگی خود را بدهید.

با تنظیم اندازه کمربند با توجه به عرض صندلی و جثه حیوان از پرت شدن محصولات مراقبت و نگهداری از حیوانات خانگی ناگهانی فرشته های کوچکمان که گاهن موجب آسیب و ستون فقرات و مفاصل و... می شود پیشگیری کنیم.

  • محمد پورسلطانی